Kim jesteśmy
Administratorem Twoich danych osobowych jest Feniks Apartments. Dla zachowania bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych przez firmę, zapewniamy ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności użytkowników i ochrony ich danych osobowych. Zapewniamy gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z Umowy. Gromadzone dane osobowe obejmują wszelkie informacje udostępniane tak w zawartej umowie, jak i na dalszych etapach trwania umowy , w tym przede wszystkim: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu.
Administrator danych oraz jego dane kontaktowe
Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem.
Jeżeli chcesz skontaktować się z administratorem ochrony danych skorzystaj z danych kontaktowych wskazanych poniżej: e-mail: kontakt@feniksapartments.pl
Cele oraz podstawy przetwarzania danych osobowych
Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych w poszczególnych celach są następujące:
Cele przetwarzania danych: wykonanie umowy na linii Administrator – użytkownik (tymi umowami są najczęściej regulaminy, które akceptuje Użytkownik przed skorzystaniem z danej Usługi), w tym świadczenie Usług na rzecz Użytkowników, w tym także dopasowywanie Usług do potrzeb Użytkowników, analizowanie i udoskonalanie Usług oraz zapewnianie bezpieczeństwa Usług (dalej „wykonanie Usług”)
Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik
Okres przetwarzania: do czasu wygaśnięcia danej umowy pomiędzy Tobą, a Administratorem, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych, w celu dochodzenia roszczeń lub przetwarzanie danych osobowych, które wynikają z aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Cele przetwarzania danych: pomiary statystyczne (dalej „statystyka”) marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) produktów i usług administratora (dalej również „marketing własny”).
Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora.
Okres przetwarzania: do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Cele przetwarzania danych: marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) dotyczący produktów i usług podmiotów trzecich (dalej również „marketing cudzy”).
Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. a) – dobrowolna zgoda. Okres przetwarzania: do czasu wycofania zgody.
Do jakich odbiorców przekazywane będą Twoje dane osobowe?
W zakresie niezbędnym do realizacji na Twoją rzecz usługi. Podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego).
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem
przez Nas Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw: prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się ze Administratorem. Usunięcie danych osobowych nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Ciasteczka
Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, laptopie, smartfonie, Smart TV) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator oraz podmioty współpracujące. m.in. partnerzy świadczący usługi analityczne, reklamodawcy, twórcy aplikacji, sieciowe agencje reklamowe (dalej będziemy używać skrótu „Podmioty zamieszczające”). Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta serwisów. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika. Strona internetowa Administrator może umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia. Co ważne, przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę, a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.
Korzystamy z plików cookies i innych podobnych technologii w celach:
- świadczenia usług;
- dostosowywania zawartości serwisów i aplikacji do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze serwisów i aplikacji, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie internetowej danego serwisu i aplikacji ponownie wpisywać loginu i hasła;
- prezentacji reklam, m.in. w sposób uwzględniający zainteresowania Użytkownika czy jego miejsce zamieszkania (indywidualizowanie przekazu reklamowego) i z gwarancją wyłączenia możliwości wielokrotnego prezentowania Użytkownikowi tej samej reklamy;
Podkreślamy, że nie używamy tej technologii w celu „śledzenia” lub identyfikowania użytkowników, a wyłącznie dla wygody i w celu świadczenia usług na jak najwyższym poziomie. Używamy technologii LS np. w celu zapamiętania ustawień, zachowania konfiguracji radia lub zapamiętania danych na temat zarekomendowanych wpisów.
Drobne, dobre rady
Kliencie, pamiętaj o tym, że: gdy korzystasz z jednego komputera wspólnie z innymi użytkownikami, po zakończeniu korzystania z serwisów, do których jesteś zalogowany, koniecznie się wyloguj, czyli „wyjdź” ze swoich ustawień, aby nikt nie mógł ich podejrzeć; dane podane przez Ciebie przy rejestracji znasz tylko Ty i Administrator. Z naszej strony gwarantujemy, że nikomu nie zostaną ujawnione, Ty też zachowaj ostrożność w udostępnianiu ich osobom trzecim;
Zdarza się, że osoby korzystające z Sieci chcą „wyciągnąć” od Ciebie informacje na Twój temat i użyć ich przeciwko Tobie bądź innym osobom. Mogą to czynić np. z chęci zysku lub, w ich mniemaniu, dla dobrej zabawy. Zachowaj ostrożność. Upewnij się, kim jest osoba, która pyta Cię o dane osobowe, jaką reprezentuje instytucję. Pamiętaj, że to właśnie Ciebie chronią stosowne regulacje prawne, w tym dotyczące ochrony danych osobowych.
RODO
RODO Feniks Apartments
Ochrona danych osobowych RODO.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informuję, iż:
1) Administratorem klienta danych osobowych jest Feniks Apartments obowiązujący się do przetwarzania danych swoich Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych.
2) Klienta dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
3) Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
4) Odbiorcami Klienta danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
5) Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych pracownikom recepcji obiektu, celem odpowiedniego działania naszych usług, z których Państwo korzystają.
6) Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych do księgowości Apartamentów.
7) Klienta dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
8) Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
9) Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
Regulamin
Informacje ogólne
Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunków pobytu. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów KC, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja).
Apartament – lokal mieszkalny, opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.feniksapartments.pl, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych, turystycznych lub biznesowych.
Podmiot odpowiedzialny:
Feniks Apartments Olgierd Febbi
NIP: 8792733359
ul.Rybaki 9/3 87-100 Toruń
Rezerwacje
Klient kontaktuje się telefonicznie, wypełnia formularz kontaktowy/dokonuje rezerwacji na stronie www.feniksapartments.pl, przesyła na adres e-mail: kontakt@feniksapartments.pl zapytanie dotyczące wybranego przez niego apartamentu celem dokonania rezerwacji.
Feniks Apartments Olgierd Febbi przesyła na adres e-mail Klienta, wstępne potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest dokonanie wpłaty na konto Feniks Apartments Olgierd Febbi lub za pomocą systemu płatności na stronie www.feniksapartments.pl za pomocą operatora płatności on-line www.przelewy24.pl . Rezerwacja zostaje potwierdzona z dniem zaksięgowania na koncie Feniks Apartments Olgierd Febbi pełnej kwoty wpłaty za rezerwowany okres pobytu.
Ostateczne potwierdzenie rezerwacji stanowi umowę wynajmu, która wchodzi w życie pod warunkiem zapłaty za usługę.
Anulowanie rezerwacji i jej zmiana.
Klient może anulować rezerwację telefonicznie lub pisemnie, drogą elektroniczną. Klient ma prawo odzyskać 100% całkowitej kwoty rezerwacji w przypadku zrezygnowania z rezerwacji do 7 dni przed planowanym przyjazdem/ wyjazdem, a Feniks Apartments ma obowiązek zwrotu Klientowi całkowitej kwoty rezerwacji w przeciągu 14 dni roboczych. W przypadku zrezygnowania z rezerwacji mniej niż 7 dni przed planowanym przyjazdem/ wyjazdem Klient ma prawo do 50% zwrotu. W przypadku odwołania rezerwacji mniej niż 3 dni przed planowanym przyjazdem/ wyjazdem lub braku informacji o odwołaniu rezerwacji- klient traci prawo do zwrotu.
W przypadku niedojazdu czyli w przypadku gdy gość nie przyjeżdża na dany termin rezerwacji bez żadnej informacji ze strony gościa to całkowita kwota zostanie obciążona.
Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Feniks Apartments Olgierd Febbi , jeżeli jest dostępny ten sam lub inny Apartament w tym samym standardzie, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa jeżeli dotyczy wysokiego sezonu (wakacje, sylwester, długie weekendy). Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Feniks Apartments Olgierd Febbi uprawnione jest do potrącenia całości opłaty za pobyt.
W przypadku przyjazdu większej ilości osób, niż zadeklarowano podczas rezerwacji, Feniks Apartments Olgierd Febbi zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych opłat lub zerwania umowy ze skutkiem natychmiastowym , co wiąże się z opuszczeniem obiektu przez Klienta. Osoby niezameldowane w obiekcje mają prawo przebywać u zameldowanego Klienta w godzinach, w których cisza nocna nie obowiązuje.
Zwierzęta w naszych obiektach nie są akceptowalne. W przypadku pojawienia się Klienta w apartamencie ze zwierzęciem, Feniks Apartments Olgierd Febbi zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta opłat za dodatkowe sprzątanie i ozonowanie pomieszczenia lub zerwania umowy ze skutkiem natychmiastowym, co wiąże się z opuszczeniem lokalu przez Klienta.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia, Feniks Apartments Olgierd Febbi nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
Feniks Apartments Olgierd Febbi może anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Feniks Apartments Olgierd Febbi (awaria w Apartamencie lub inne zdarzenie losowe). Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu innego Apartamentu o podobnym standardzie w tej samej lokalizacji lub innej. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament, umowa ulega rozwiązaniu, a Feniks Apartments Olgierd Febbi ma obowiązek zwrotu Klientowi całkowitej kwoty rezerwacji w przeciągu 14 dni roboczych.
Warunki płatności
Wymagana wpłata zadatku lub całość kwoty pobytu w ustalonym terminie. Opłaty za pobyt prosimy uregulować przelewem przed przyjazdem lub poprzez system płatności na stronie www.feniksapartments.pl za pomocą operatora płatności on-line www.przelewy24.pl.
Feniks Apartments Olgierd Febbi może pobrać opłatę za dodatkowe usługi określone na stronie www.feniksapartments.pl lub określone z obsługą obiektów (dodatkowe sprzątanie, dodatkowe pościele, ręczniki, dodatkowe wyposażenie mieszkania, przedłużenie pobytu)
Warunki pobytu
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 lub 16:00* w dniu przyjazdu, natomiast kończy się o godzinie 11:00 lub 12:00* w dniu wyjazdu. Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu z zarządzą, w zależności od dostępności Apartamentu. Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00 lub 16:00* przez całą dobę.
*zależne od wybranego apartamentu.
Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika Feniks Apartments Olgierd Febbi o ewentualnym zagubieniu kluczy od Apartamentu lub o wyrządzonych w nim szkodach i do niezwłocznego pokrycia kosztów strat. Wysokość odszkodowania ustalają Feniks Apartments Olgierd Febbi według własnych kalkulacji.
Zabronione jest nieprzestrzeganie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00 rano, palenie wyrobów tytoniowych w Apartamencie oraz częściach Wspólnych, łamanie zasad P.Poż., BHP, niszczenie Apartamentu lub wynoszenie z Apartamentu jego jakichkolwiek części. Klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie P.Poż. W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym punkcie Feniks Apartments Olgierd Febbi jest uprawniony do obciążenia Klienta kosztami, które pozwolą na doprowadzenie Apartamentu do stanu poprzedniego.
W przypadku rażącego naruszenia określonych zasad, Feniks Apartments Olgierd Febbi jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z Apartamentu w asyście odpowiednich służb .
Reklamacja
W razie zaistnienia nieprawidłowości Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia.
Reklamacje należy przesyłać pisemnie na adres siedziby Feniks Apartments lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@feniksapartments.pl.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 30 dni roboczych od jej otrzymania. O jej rozpatrzeniu Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony listem poleconym lub drogą elektroniczną, na odpowiedni adres wskazany w treści reklamacji.
Dla dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, sądem właściwym dla siedziby Feniks Apartments, jest Sąd Rejonowy w Toruniu.
Konsumentowi przysługuje również prawo zwrócenia się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów.